Subiecte și bareme

image

 

În pagina Evaluare Națională 2012 – subiecte și bareme s-au publicat:

  • subiectul și baremul pentru proba scrisă la limba și literatura română susținută de absolvenții clasei a VIII –a pe 25.06.2012.
  • Subiectul și baremul pentru proba scrisă la matematică susținută de elevi pe data de 27.06.2012.
Anunțuri

2 răspunsuri

  1. Sincer nu mi se pare corect.De ce?Pentru simplu fapt ca un copil care a pus subiectiva este adus la acelasi nivel cu un copil care a gresit si inca cu 6 puncte(60 sutimi).Pentru ce?Pentru ca,copii de bani gata au gresit majoritatea si se schimba o tara intreaga dintr-un motiv numai de ei stiut.Daca vor sa rearanjeze propozitia o pot face si atributiva,cum au facuto predicativa.Peste o saptamana se trezesc si spun ca era cauzala si tot asa.E nedrept fata de copiii care au pus subiectiva!!Dar asta este invatamantul in Romania!

    Apreciază

    • Sincer să vă spun mie, personal, mi se pare de-a dreptul greșit să începi să protestezi în timpul unui examen și, mai ales, să vrei să modifici baremul în timpul examenului. Nu îmi dau seama dacă „sutele” de experți în gramatica limbii române au dreptate sau nu, dar e înfiorător că elevii și părinții se bazează pe contestare în loc să se bazeze pe cunoștințe. De altfel e un …trend al ultimilor ani ca elevul să întrebe mai întâi (în cazul unei lucrări, de exemplu) „cât pierd la notă dacă nu fac subiectul X?” în loc să întrebe cum ar putea să învețe ca lucrarea să iasă foarte bine. Pe mine prea puțin mă interesează copiii de bani gata, mă interesează mai mult faptul că toți vor ceva doar clamând „drepturile” lor fără să-și pună problema că au și obligații. Elevii ar fi avut obligația să învețe ca să nu fie nevoie să conteste iar părinții ar fi avut obligația să-și îndrume copiii să obțină nota corect, adică pe baza propriilor cunoștințe. Pe de altă parte se observă cu ochiul liber faptul că, acei profesori (dac-or fi profesori!) desemnați să facă subiectele pentru astfel de examene, nu reușesc să evite situațiile ambigue. Cât de dificil poate fi să realizezei niște subiecte pe care elevii să le rezolve fără să se pună problema unor adevărate „dezbateri gramaticale”? Cred că nu acesta e rostul unui examen: să vrei neapărat să creezi confuzie.

      Apreciază

Scrie comentariul tău!

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Justiție Oarbă

Dubito ergo cogito, cogito ergo sum

EDUCAȚIA ZI DE ZI

Nici o zi fără educație...

Lia Muresan

*Fiecare om pe care îl întâlnesc în drumul meu imi este superior prin ceva. De aceea încerc să învăţ câte ceva pe lângă fiecare. (Sigmund Freud)

Sfaturi cosmetice

Sfaturi cosmetice pentru ingrijirea pielii

Chirurg Pediatru Cluj

Dr. Surd Adrian - medic specialist Chirurgie Pediatrica

No Justice

Fiat justitia, ruat caelum!

Dezvăluiri învăluite

FLUXURI DE IDEI ÎNVĂLUITE ŞI DEZVĂLUITE PRIN NEGURA GÂNDURILOR. INTERZIS CELOR CARE NU ÎNŢELEG NIMIC, DIN ORICE!

Gimnaziul Bassarabescu

„Nu pierdeți din vedere omenia! Mai 'nainte de orice, siliti-vă să prețuiți omenia. Fiți oameni!”- Ioan Alexandru Bassarabescu 30. XII.1870 - 29. III. 1952 - scriitor, profesor, om politic și de cultură, publicist, membru al Academiei Române.

MON FRANÇAIS

Apprendre autrement

CRONICA [R]

If you're walking through hell, keep walking.

Aquarelles

...din pasiune pentru pictură

PRO MUSIC

Educația muzicală în România

bassarabescu2en.wordpress.com/

Motto: „Education...for learning, for earning, for life”

Pro Educație Blog

Informație pentru educație

Viva,viva la musica!

...doar muzica

Totul E Relativ

...blogul despre orice

%d blogeri au apreciat asta: